O mně

Jmenuji se Veronika a pracuji jako virtuální asistentka k ruce pro firmy a podnikatele. Každý kdo mě zná ví, že svou práci mám nadevše ráda, a aby práce byla odvedena na 110% je zapotřebí, aby ji daný člověk měl rád.

Jako administrativní, či osobní asistentka jsem se na trhu ocitla v roce 2018, kdy jsem začala pracovat k MD brigádně, jako externí asistentka pro jednoho nejmenovaného podnikatele. Časem se k tomu přidali další klienti, kteří mě k myšlence stát se ASISTENTKOU K RUCE dá se říct, že přivedli. Jsem jim za to moc vděčná a jsem ráda, že takové lidi mohu mít kolem sebe. Mít klienty, kteří ocení práci druhého člověka.

Jaké systémy a aplikace ovládám?

  • ExitShop, Shoptet, Prestashop a WordPress jako správce e-shopu,
  • Google Drive a Cloud pro snadnou a jednoduchou on-line úpravu souborů,
  • Trivi, Money, MarketPlus a Pohodu pro správu účetnictví,
  • CRM systém pro administrativní správu start-upových projektů i firem,
  • Numbers, Microsoft office (Word, Power Point, Excel) pro tvorbu požadovaných smluv, výpočtů či přehledů,
  • Teamio.cz pro správu uchazečů k náborům,
  • Redmine, Trello, Frello a Projektově pro delegaci a přehlednost úkolů,
  • Canva, Zoner photo Studio a Adobe Photoshop pro grafické úpravy a tvorbu.

Potřebuji poradit

Spojme se telefonicky/meetingem, možná dojdeme k tomu, že i Vám mohu s administrativou pomoci.

© 2021 Veronika Páleničková I VIRTUÁLNÍ ASISTENTKA Beskydská 1711, 738 02 Frýdek - Místek
IČO: 11727551
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!